kayak en whale watching - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Annemarie Stolk - WaarBenJij.nu kayak en whale watching - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Annemarie Stolk - WaarBenJij.nu

kayak en whale watching

Door: Annemarie S

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

25 Juli 2011 | Zuid-Afrika, Pretoria

hallo allemaal.
hier weer een berichtje van mij
de 1e week zit er alweer op de tijd vliegt
het is hier superleuk! en ik heb al veel meegemaakt
in het weekend ben ik wezen kayaken en ik heb een krokodil gezien op 5 meter afstand
en ook een paar hippo's in de verte
ook ben ik weze whale watchen
was echt gaaf! we hebben veel walvissen gezien ook een jonkie!
we waren wel helemaal doorweekt en we sloegen bijna overboord er stond zo'n harde wind! maar het was zeker de moeite waard!
vandaag heb ik home based care gedaan,
we gingen bij zieke mensen langs en bekeken hun wonden en gaven nieuwe med. en verband was erg mooi om te doen!
s'middags gingen we even in de garden werken en naar de afterschoolclub
daar zongen we met de schoolkinderen zululiedjes en deelden we eten uit!
we hebben alleen vandaag regen verder was het weer goed en lekker warm
alleen s;avonds is het al om 6u donker!

deze week ga ik veel home based care doen en een keer medical assistent op een creche enz.! echt heel gaaf!

tot snell!

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2011

week 4

08 Augustus 2011

helllo

02 Augustus 2011

safari

28 Juli 2011

week 2@ St Lucia

25 Juli 2011

kayak en whale watching
Annemarie

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 22234

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 30 Juli 2016

Azië, Nieuw Zeeland en Amerika

01 December 2014 - 27 Februari 2015

Backpacken in Australië

17 Juli 2011 - 30 Augustus 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: