nog 3 maanden!! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Annemarie Stolk - WaarBenJij.nu nog 3 maanden!! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Annemarie Stolk - WaarBenJij.nu

nog 3 maanden!!

Door: annemariesinzuidafrika

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

17 April 2011 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Hallo allemaal,

Vandaag over precies 3 maanden ga ik vertrekken naar Zuid-Afrika St. Lucia. daar ga ik voor 6 weken vrijwilligers werk doen. Zoals meehelpen in een kliniek en in de thuiszorg en dan vooral met mensen met aids en tuberculose.
Ook ga ik de plaatselijke bevolking helpen met allerlei dingen bijv. door voorlichting te geven of hun huis op te knappen.

Nu ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor de reis en daar komt nog wel wat bij kijken.
Inentingen,verzekering,vlucht boeken, enz. Enz.
Gelukkig ben ik al een eind op weg!

Op deze weblog hou ik jullie op de hoogte van de gebeurtenissen tijdens mijn reis. En zal ik natuurlijk foto's plaatsen:)

Groetjes, Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Krimpen aan de IJssel

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2011

week 4

08 Augustus 2011

helllo

02 Augustus 2011

safari

28 Juli 2011

week 2@ St Lucia

25 Juli 2011

kayak en whale watching
Annemarie

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 22300

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 30 Juli 2016

Azië, Nieuw Zeeland en Amerika

01 December 2014 - 27 Februari 2015

Backpacken in Australië

17 Juli 2011 - 30 Augustus 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: