11 weeks before I go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemarie Stolk - WaarBenJij.nu 11 weeks before I go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemarie Stolk - WaarBenJij.nu

11 weeks before I go

Door: Annemarie S

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

01 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Zoo inmiddels heb ik de inentingen gehad!:-)
Ik heb er 2 gehad: DTP en hepatitis A
Wel beetje last van 1 arm gehad beetje spierpijn enzo :-p.
Maar het is weer achter de rug voorlopig(moet over een half jaar weer 1 halen)

De meeste zaken heb ik al geregeld! Nu nog wat dingen zoals: sponsors zoeken,telefoon regelen,spullen om mee te nemen kopen enz. Enz.

Nog 11 weken en dan vertrek ik!
Het komt steeds dichterbij!
Ik zal al mn vrienden,familie enzo wel vreselijk gaan missen!
Maar daar ga ik nog even niet aan denken;-)

Tot snel!
Xx

  • 07 Mei 2011 - 20:37

    Willemieke :

    Heeeej anne,,

    het gaat vast heel en heel erg leuk worden,, Gaan we nog een keertje afspreken?? moet wel ff hoor.. je had me pas gebeld..

    maaar afrika gaat vast heel leuk worden je moet wel foto's maken hoor, dan kan die later nog zien ..

    kus mieck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2011

week 4

08 Augustus 2011

helllo

02 Augustus 2011

safari

28 Juli 2011

week 2@ St Lucia

25 Juli 2011

kayak en whale watching
Annemarie

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 22275

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 30 Juli 2016

Azië, Nieuw Zeeland en Amerika

01 December 2014 - 27 Februari 2015

Backpacken in Australië

17 Juli 2011 - 30 Augustus 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: