nog 3,5 week:-) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemarie Stolk - WaarBenJij.nu nog 3,5 week:-) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemarie Stolk - WaarBenJij.nu

nog 3,5 week:-)

Door: Annemarie S

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

23 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

De tijd vliegt voorbij over 3,5 week hoop ik te vertrekken naar Zuid-Afrika.
Bijna alle inentingen enz. heb ik binnen.

Een paar weken geleden ben ik naar een vrijwilligersbijeenkomst geweest waar ik al een paar mede vrijwilligers heb ontmoet:-)
Ook kregen we workshops over cultuurverschillen en wat voor spullen belangrijk zijn om mee te nemen!
Was erg interessant!.

Ook heb ik de meest belangrijke spullen al gekocht! Alleen nog wat laatste dingen kopen.
En nu maar hopen dat ik niks vergeet;-)

Van de week kreeg ik een e-mail van de organisatie uit Zuid-Afrika met al wat woordjes Zulu!
Zie hieronder:
Sawubona – Hello
Yebo – Yes
Cha – No
Uxolo – Please
Ngiyabonga – Thank you
Ninjani – How are you?
Ngisaphila – Fine thank you

Dit was het weer voor deze keer!

Tot snel!
Groetjes Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2011

week 4

08 Augustus 2011

helllo

02 Augustus 2011

safari

28 Juli 2011

week 2@ St Lucia

25 Juli 2011

kayak en whale watching
Annemarie

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 22292

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 30 Juli 2016

Azië, Nieuw Zeeland en Amerika

01 December 2014 - 27 Februari 2015

Backpacken in Australië

17 Juli 2011 - 30 Augustus 2011

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: